edukacja finansowaBadania, zrealizowane przez TNS OBOP dla RWE Stoen wykazały, że 82% respondentów chce oszczędzać energię elektryczną z powodów finansowych. Polacy nie są świadomi, że urządzenia wyłączone pilotem, a pozostające w trybie stand-by także pobierają energię i że roczny koszt ich użytkowania byłby dużo niższy, gdyby tylko wyłączyć je całkowicie z prądu.

 

edutainmentProgramy telewizyjne kreują często modę na biznes, ale jak się czasem okazuje, także na naukę. „Taniec z Gwiazdami” jest świetnym przykładem programu rozrywkowego, który nie tylko zdobył dużą widownię i sympatię widzów, ale przyczynił się także do promocji tańca towarzyskiego w Polsce, zachęcając tysiące osób do spróbowania swych sił na parkiecie.

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Ppp napisał/a komentarz do Napiszcie mi to pięknie!
Pisanie na klawiaturze mniej męczy ręce, oraz ułatwia pisanie dłuższych tekstów. Umożliwia tez lep...
Tomasz napisał/a komentarz do Pewna wizja edukacji w przyszłości
W dobie cyfryzacji, gdzie szkoły inwestują w najnowszy sprzęt, problemem pozostaje niedoinwestowanie...
Tomasz napisał/a komentarz do Cztery scenariusze rozwoju szkolnictwa (OECD)
W erze, gdy uczniowie mają zgłębiać tajniki sztucznej inteligencji w nowoczesnych, „darmowych” labor...
Jak uratować matematykę? Ograniczmy matematykę!W dobie nowoczesnej edukacji czas na rewolucyjne pode...
Magda napisał/a komentarz do STEAM w praktyce w szkole ponadpodstawowej
Takie metody to się stosowało na zajęciach ZPT i cały czas stosuje się przy nauce zawodu.
Nauczyciel napisał/a komentarz do „Sieciaki” i niebezpieczne kontakty online
Popieram takie inicjatywy. Trzeba edukować rodziców i dzieci, ale coraz ciężej uciec z sieci...
Jest koniec roku i chętnie dajemy się ponieść iluzji że od nowego roku szkolnego wszystko będzie lep...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie