Autor terminów "Cyfrowi tubylcy, cyfrowi imigranci" powraca z nowym pojęciem, które pomoże zrozumieć funkcjonowanie współczesnego świata. Jak mawiał Albert Einstein, problemy nie mogą być rozwiązane przez myślenie, które je spowodowało. Żeby sprostać wyzwaniom przyszłosci, trzeba zmienić swoją percepcję i wykształcić "cyfrową mądrość".
Jak uczyć uczniów?
![jakość edukacji jakość edukacji](/images/stories/teacher1.jpg)
Czy optymalnie wykorzystujemy komputery w szkołach?
![ICT w edukacji ICT w edukacji](/images/stories/elearning8.jpg)
Projekty szkolne przygotowują do pracy
![przedsiębiorczość przedsiębiorczość](/images/stories/children7.jpg)
Społeczeństwo wiedzy - wyzwania dla Polski
![społeczeństwo informacyjne społeczeństwo informacyjne](/images/stories/internet1.jpg)
Cyfrowi tubylcy i imigranci
W Polsce dochodzi do głosu hipermedialne pokolenie, które nie zna świata bez komputerów, telefonów komórkowych i dostępu do Internetu 24 godziny na dobę. Są to osoby urodzone po 1985 r., które dorastały w otoczeniu elektroniki, wideo, gier komputerowych czy telewizyjnych, odtwarzaczy muzyki (od walkmana po mp3 playera) i innych urządzeń multimedialnych.
Informatyzacja szkoły może być krokiem wstecz. Dwie synergie
![nowe technologie w edukacji nowe technologie w edukacji](/images/stories/computer_room1.jpg)
Ostatnie komentarze