Co nas czeka do 2030?
Od 1985 r. wydawcy magazynu The Futurist próbują przewidzieć najważniejsze trendy i idee w rozwoju świata. Do tej pory udało się im przewidzieć m.in. pojawienie się Internetu, powstanie wirtualnych światów, czy koniec Zimnej Wojny. Oto 10 prognoz z Raportu 2009, które mogą skłaniać do refleksji nad tym, jak będzie zmieniała się nauka i uczenie się w przyszłości.
Czyj mózg najbardziej intensywnie pracuje w klasie: nauczyciela czy ucznia?
Konflikt w Gazie tematem gry komputerowej
Zanim nakarmisz niedźwiedzia
Wysokoprocentowa kampania
Edukacja medialna - gry jako narzędzie ekspresji młodzieży
W epoce łowieckiej dzieci bawiły się łukiem i strzałą, w epoce informatyzacji dzieci bawią się komputerami i grami. To naturalna prawidłowość i nie możemy uznawać jej za nienormalną, próbując znaleźć cudowny lek, który oderwie młodych ludzi od wirtualnych rzeczywistości. Trzeba po prostu przyjąć, że oni grając, też się wiele uczą, chociaż dla wielu dorosłych nauka ta jest niepojęta.
Ostatnie komentarze
Zamiast krzyczeć "CISZA!!!", lepiej kilkakr...
Twoje zaniepokojenie wywołał komentarz Michał...