Rosnąca popularność kursów edukacji na odległość oraz prognozy naukowców sugerujących szybkie zmiany w sposobie dostarczania wiedzy na poziomie szkół średnich z wykorzystaniem platform e-learningowych, skłaniają do zastanowienia się nad kompetencjami e-nauczyciela. Kluczowe dla powodzenia e-edukacji mogą być umiejętności komunikacyjne i interakcja.
Szkolnictwo wyższe dla nowego społeczeństwa
Obecnie szkolnictwo wyższe znajduje się pod ogromna presją zaspakajania coraz większych oczekiwań, zarówno jeśli chodzi o liczbę studentów, jakość nauczania, potrzeby zawodowe, czy rozwój ekonomiczny. Jednocześnie zasoby, do jakich mają dostęp instytucje szkolnictwa wyższego są coraz mniejsze. Jak zdefiniować na nowo pojęcie uniwersytetu?
Otwarta edukacja: zmiany w praktykach edukacyjnych

O społecznościach na kursach e-learningowych

2015: przełom w e-learningu na amerykańskich uczelniach

MEN otwiera edukację szkolną na e-learning

Usuńmy bariery w rozwoju cyfrowej edukacji
