projekty edukacyjneJak obliczyć próg rentowności firmy? Jak badać rynek i jego potrzeby? Czym jest poduszka finansowa i czy każdemu jest potrzebna? W jakim wieku można założyć pierwsze konto bankowe i czym kierować się przy jego wyborze? Jeszcze do 15.XI trwa nabór do Programu Młodzi Przedsiębiorczy, w którym można rozwinąć wiele praktycznych i przydatnych w życiu umiejętności.  
 

projekty edukacyjneOd 21 wieczorem do 7 rano uczniowie z podstawówki i gimnazjum w podkaliskim Russowie oglądali filmy. Młodzież zdumiała nauczycieli. Liczba uczestników przerosła najśmielsze oczekiwania. „Oni mają ogromną wiedzę z zakresu filmu, dyskutowali nie tylko o treści, ale również o gatunkach filmowych.” – mówią Katarzyna Ignaszak i Magdalena Jaroma, inicjatorki nocy filmowej. 
 

projekty edukacyjneRuszyły zapisy do VI edycji Olimpiady Przedsiębiorczości - jednej z największych olimpiad przedmiotowych w Polsce. Na zwycięzców czekają indeksy najlepszych ekonomicznych uczelni w kraju, m.in. SGH. Laureaci mogą liczyć też na stypendia i atrakcyjne nagrody. Nagrody przewidziano również dla nauczycieli oraz szkół. Zapisy potrwają do 31 października 2010 r.
 

projekty edukacyjneNIE WYKLUCZAM! – tak brzmi hasło tegorocznego konkursu dla młodzieży, już po raz czwarty organizowanego przez Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce. Tematyka konkursu nawiązuje do trwającego Europejskiego Roku Walki z Ubóstwem i Wykluczeniem Społecznym. Swoje prace uczniowie mogą nadsyłać do 17 października.
 

projekty edukacyjneHistoria i symbolika haftu kaszubskiego, kalendarz świąt łemkowskich, tajemnice architektury przysłupowej, współczesne tradycje odpustowe czy słownik gwary śląskiej - to tylko przykłady projektów uczniowskich realizowanych przez szkoły z całej Polski w ramach programu EtnoLog - zaloguj się na ludowo! prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej.
 

projekty edukacyjneJak funkcjonować w wielokulturowym świecie? Kiedy i gdzie rodzi się totalitaryzm? Co to jest niepełnosprawność? Czym jest dziś tolerancja? Jak walczyć o własne marzenia? To tylko wybrane pytania, na które odpowiedzi szukać będą  uczestnicy programu Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej. Na uczniów i nauczycieli czeka aż 180 poruszających filmów.
 

21 września br. na stronie www.edutargi.pl zaczęły się V Targi Edukacyjne organizowane przez Akademickie Centrum Informacyjne z Poznania. Aby ułatwić internatom poruszanie się po stronie i sprawne wyszukiwanie informacji, uczelnie przyporządkowane zostały do 3 hal:
 studia licencjackie i magisterskie 
 studia podyplomowe, doktoranckie, MBA 
 szkoły policealne, językowe, szkolenia 
 

Więcej artykułów…

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Ppp napisał/a komentarz do Sześć cech skutecznej pochwały
W normalnych sytuacjach "praca nad sobą" może dać tylko określony procent poprawy tego, co ktoś ma j...
Gość napisał/a komentarz do Pytanie o sens matury
Panie Piotrze:Twórcą egzaminu maturalnego był Ślązak urodzony 4 stycznia 1731 r. w Schwarzwaldau (ob...
Zadania domowe to jest tak newralgiczny i delikatny temat, że żaden minister edukacji go nie ruszy, ...
Piotr napisał/a komentarz do Pytanie o sens matury
Maturę wprowadził Bismarck w XIX w. Jak to ma się do XXI w. ? Nijak? Dlaczego istnieje? Dokładnie z ...
Gość napisał/a komentarz do Nowa matura się nie sprawdziła
Nie wiem, na jakiej podstawie ma taką fundamentalną pewność? Problemów jest o wiele więcej. Jest na ...
Jan napisał/a komentarz do Piąte koło u wozu
W obronie pani stojącej na czele i kierującej MEN: proszę zauważyć w jej próbie wprowadzania tego pr...
Ppp napisał/a komentarz do Piąte koło u wozu
Trochę na biologii, trochę na WF, trochę na godzinach wychowawczych - najważniejsze rzeczy dałoby si...
Jan napisał/a komentarz do Nowa matura się nie sprawdziła
Do: Gość: No i o czym to świadczy? Bo na pewno nie o wadach arkuszy egzaminacyjnych, ani nie o tym ż...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie